Az új OCTAVIA RS

RS. A mágikus két betű, amely egy családi autóból sportos modellt varázsol. Ha pedig ez a két betű az OCTAVIA neve után áll, biztos lehetsz benne, hogy olyan autóban ülsz, amellyel még az unalmas reggeli iskolajáratok is élményvezetéssé változnak.
Az új OCTAVIA RS

Az új OCTAVIA RS számos részletében különbözik a hagyományos verzióktól.

Dinamikus megjelenését olyan fekete kiegészítők is fokozzák, mint a hűtőrács, a diffúzor, a visszapillantó tükörházak és a hátsó légterelő. A gyönyörű és sportos 18 vagy 19 collos felnik mögött felsejlenek a vörösre fényezett féknyergek. Természetesen az RS logó számos helyen megjelenik kint és bent is. Az üléseknél és a kárpiton, az új, háromküllős kormánykeréken és az alcantara borítású műszerfalon. Kontrasztos varrás a belső térben, amely opicionálisan vörös, vagy szürke/ezüst lehet.

Persze az új ŠKODA OCTAVIA RS igaz arcát akkor mutatja meg, amikor elindulsz vele.

Egy sportos modell, amelyik környezetbarát

A jövőre érkező OCTAVIA RS Plug-in Hybrid változatát egy benzines 1.4 TSI motor, és egy elektromos motor közösen hajtja, és képes tisztán elektromos üzemmódban is működni akár 60 km-ig (WLTP ciklus). A teljes teljesítménye 245 lóerő. Jól hangzik igaz? De csak ha akarod. Elektromos üzemmódban ugyanis csendben is tudsz dinamikusan vezetni.
Plug-in Hybrid

Asszisztens rendszerek

Park Assist
Csökkentse minimálisra a szűk helyekre való beparkolással járó nehézségeket a parkolóasszisztens segítségével! Automatikusan kiválasztja a megfelelő parkolóhelyet a párhuzamosan vagy egymásra merőlegesen álló járművek között

Holttérfigyelő rendszer
A hátsó lökhárítóban lévő radarérzékelők segítségével a holttérfigyelő rendszer az autó mögötti és melletti területet ellenőrzi. Képes a többi jármű, és a kerékpárosokhoz hasonló, nehezebben észlelhető "akadályok" akár 70 méterről történő érzékelésére is. A környező járművek távolsága és sebessége alapján eldönti, figyelmeztesse-e a vezetőt vagy sem.

Kiállási Asszisztens
A parkolóasszisztens szenzoraira támaszkodva a rendszer (maximum 10 km/órás sebességig) védelmet nyújt az autó mögötti akadályokkal szemben. Ha akadályt észlel, akkor - az akadály távolsága és az autó sebessége alapján - a rendszer aktiválja a vészféket.

LED Mátrix fényszórók
A teljes LED Matrix fényszórók mátrixszerű fénysugarakkal működnek. Ez lehetővé teszi a távolsági fényszórók folyamatos használatát a többi vezető elvakítása nélkül. A szélvédőn lévő kamera segítségével a mátrixfényszórók reagálnak a forgalmi helyzetekre, és csak a fényszórók egyes elemeit kapcsolják ki. A többi elem bekapcsolva marad, és megvilágítja az utat. 

A teljes LED Matrix fényszórók és speciálisan tervezett LED ködlámpák adják az OCTAVIA RS jellegzetes megjelenését. Mindez kiegészítve a fényes fekete hűtőráccsal és az első lökhárítóban a fekete diffúzorral, melyek így együtt adják az OCTAVIA RS elejének sportos megjelenését.

A mások által legtöbbet látott hátsó részen a lökhárítóba épített diffúzor és a csomagtérajtón lévő spoiler rögtön elárulja, hogy milyen OCTAVIA modellel van dolgunk. Ha mégsem lenne azonnal egyértelmű, akkor a két kipufogó és a lökhárító csíkszerű fényvisszaverője nyomatékosítja mindenki számára: ez egy új OCTAVIA RS.

Lapozz bele az új OCTAVIA magazinba, hogy egyéb érdekességeket is megtudhass a modellről!

Apró
Erzsébet

SKODA Szalon- és Marketing vezető
Telefonszám: +36 76 503 080
Mobiltelefonszám: +36 70 596 06 35
Fax:

Kis-Elek
János Norbert

ŠKODA értékesítési tanácsadó
Telefonszám: +36 76 503 081
Mobiltelefonszám: +36 20 964 17 75
Fax:

A ŠKODA OCTAVIA RS kizárólag benzinüzemű 2.0 L TSI modellek WLTP szerint mért fogyasztása: 5,7-10,8 l/100km, CO2 kibocsátása: 130-245 g/km A megadott értékek a típusjóváhagyás során rögzített, gyári felszereltséggel kerültek megállapításra, és a hirdetés feladásának időpontjában érvényesek. 2017. szeptember 1-jétől bizonyos új járművek típusjóváhagyása a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó, Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljárás (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure, WLTP) alapján történik, amely egy új, reálisabb vizsgálati eljárás az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás mérésére. 2018. szeptember 1-jétől a WLTP teljes mértékben felváltja az Új Európai Menetciklust (NEDC). A reálisabb vizsgálati körülmények miatt a WLTP keretében mért üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás sok esetben magasabb az NEDC-ben mért értékeknél. Az NEDC alatt feltüntetett értékek a WLTP alapján kerültek meghatározásra, és az összehasonlíthatóság érdekében illetve a jogszabályi előírásoknak megfelelően az NEDC-re lettek visszaszámítva. A nevezett értékek nem egyes járművekre vonatkoznak, nem részei a tájékoztatónak, hanem a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak, a 715/2007/EK rendelet jelenleg érvényes előírásainak megfelelően. Ezen értékeket egyes többletfelszereltségek, tartozékok, valamint a vezetői szokások és egyéb, nem technikai jellegű tényezők (pl. környezeti feltételek) is befolyásolják. Az új személygépkocsi fajlagos üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai megtalálhatóak az üzemanyag-gazdaságossági ismertetőben, amely ingyenesen hozzáférhető minden eladási helyen és a fogyasztóvédelmi hatóságnál.