Az Audi e-tron GT concept
Ápolja a hagyományokat. Élje át az újat
Az Audi e-tron GT concept a jövőbe vezető út.
Négyajtós, hosszú tengelytávolságú kupéként egy Gran Turismo, azaz egy klasszikus túraautó arányait ötvözi az Audi progresszív dizájnjával. A sportautókhoz illő menetteljesítményekről a jövő hajtáslánca gondoskodik: tisztán elektromos, az Audi márkára jellemző quattro összkerékhajtással.
A sorozatgyártású modell 2021 februárjában mutatkozik majd be.
Az e-tron GT concept megmutatja, merre fejlődhet tovább az Audi formai nyelvezete a jövőben: A messzire hátrahúzott, kupészerű tetővonalban felismerhetők a márkára jellemző Sportback modellek vonalai. Azonban új, hogy ezt a hátrafelé erősen elkeskenyedő üvegházzal kombinálták.
Új és mégis ismerős - a továbbfejlesztett formaterv
A jármű elejét a márkára jellemző Singleframe hűtőrács díszíti. Azonban azt egyértelműen vízszintesebb tagolású, többrészes felépítés jellemzi és egyedülálló háromdimenziós rácsminta. A markáns és megvilágított e-tron felirat a jármű hátulján is megtalálható. Ezek alapján már az első pillantásra egyértelmű, hogy e tanulmány esetében egy vérbeli és elektromos Audi járművet látunk. Nem utolsósorban a kecses külső visszapillantó tükrök is kihangsúlyozzák a túraautó-tanulmány elnyújtott és elegáns megjelenését.
Lézerpontos tekintettel figyel előre
Már álló helyzetben is jelentős mértékben hozzájárul az Audi e-tron GT concept dinamikus kiállásához az ék alakú elemekkel jellemzett, lézeres távolsági fényszórójú Matrix LED-fényszórók új vizuális megjelenése.
Modern kisugárzás -
minden nézetből
Hátulját a teljes szélességében végigfutó fénycsík díszíti, amelynek két végén az ék alakú elemek a jármű elejét, a fényszórók dizájnját tükrözik vissza. Ugyanez igaz a hátul is megtalálható, megvilágított e-tron feliratra, amely az Audi e-tron GT concept fénycsíkja alatt található.
Stílusos megjelenés, kisebb fogyasztás
A kedvezőbb légellenállási együttható csökkenti a fogyasztást és megnöveli a hatótávolságot. Így a szélcsatorna - teljes mértékben A haladás technikája mottó jegyében - döntő szerepet játszott az Audi e-tron GT concept1 tanulmány formájának megalkotásakor. Ez például tetten érhető az elülső motortérfedél kialakításában, amely a nem kívánt légörvényeket csökkenti. Még az öt duplaküllős, 22 col peremátmérőjű keréktárcsák kialakítása is a féktárcsák optimális levegőellátását és a légellenállás csökkentését szolgálja. Hátul masszív diffúzor gondoskodik a minimális felhajtóerőről. A karosszéria jelentős mértékben hozzájárul a tömegcsökkentéshez, ugyanis a több anyagból álló könnyűszerkezetes felépítése az alumínium és az acél alkalmazása mellett szénszálas tetőt használ.
A hajtóerő – természetesen quattro
Az Audi e-tron GT concept erőteljes villanymotoros hajtásláncát quattro összkerékhajtás jellemzi: a két állandó mágneses szikronmotor - tengelyenként egy-egy - mind a négy kerékre juttat forgatónyomatékot.
A tengelyek, illetve a bal és jobb oldali kerekek közötti vonóerő-elosztást elektronika szabályozza, így optimális vonóerő-átadást biztosít. A lapos felépítésű akkumulátor, amely teljesen kitölti a padló alatti teret a tengelyek között, rendkívül alacsony tömegközéppontot eredményez. Így a vezetőre - különösen az összkerékkormányzással együtt - a kiemelkedő dinamizmus, az agilis kezelhetőség és rendkívül stabil iránytartás élménye vár.
#AJövőHozzáállásKérdése
hírei
A jövő mobilitása felé vezető út következő fontos mérföldköve már közvetlenül előttünk áll. Vessen egy felvillanyozó pillantást a (közeli) jövőbe #AJövőHozzáállásKérdése oldalon.
*Megjegyzés: Kérjük, vegye figyelembe, hogy minden itt megjelenített adat és kép a tanulmányautóra vonatkozik, nem a sorozatgyártású kivitelre. A koncepció és a sorozatérett modell közötti különbségeket egyelőre még nem hozták nyilvánosságra. Amint ezek az adatok elérhetővé válnak, frissítjük az oldalt. A sorozatgyártású Audi e-tron GT modellek árára, alapfelszereltségére és fogyasztására vonatkozó információk majd csak az értékesítés kezdeténél válnak véglegessé.
A feltüntetett árak nem minősülnek kötelező érvényű ajánlatnak, forintban értendőek, tartalmazzák a 27 %-os ÁFÁ-t és modellár esetén a regisztrációs adót. Az üzembe- és forgalomba helyezés költsége külön fizetendő. A tájékoztatóink folyamatos aktualizálása ellenére előfordulhat, hogy a megjelenített adatok már nem aktuálisak, vagy elírást tartalmaznak, mindezért nem áll módunkban felelősséget vállalni. A modellvariánsok, konstrukciók, felszereltségek, technikai adatok, árak, feltétel maszkok és az egyéb közölt adatok - előzetes értesítés nélkül történő - változtatásának jogát a magyarországi importőr, a Porsche Hungaria Kft. fenntartja. A tájékoztatás nem teljeskörű. KÉRJÜK, VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MÁRKAKERESKEDÉSÜNKKEL ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY MEGKAPJA A TÉNYLEGES ÉS TELJESKÖRŰ AJÁNLATÁT.